lunedì 11 maggio 2015

ogni giorno madri



Le Mani della Madre
Tu non sei più vicina a Dio
di noi; siamo lontani tutti. Ma tu hai stupende
benedette le mani.
Nascono chiare in te dal manto,
luminoso contorno:
io sono la rugiada, il giorno,
ma tu, tu sei la pianta.
Rainer Maria Rilke

 












E’ lu gersuminu lu ciuri chiu nicu ru criatu
lu ciavuru ca ‘ntisi appena natu

Ri zagara e limiuna
sapiva ri me matri a peddi bona

Cu li so carizzi mi tiniva strittu ‘nta lu pettu
Cu li so vrazza annacava lu so figghiu binirittu

Quannu finieru li forzi e la biddizza
Restò ‘nta l’arma sulu na cirtizza:
ca nenti spirisci pi davveru!

Lu ciuri ru gersuminu
 ri biancu nun si tinci neru

Lu so prufumu resta e ti cunfunni
mmiscatu ‘nta la spuma ri li unni

Matri mia c’addivintasti nica!
Ti viu ancora affacciata a la finestra

Matri mia si ancora bedda comu allura
Ri tia arristò lu prufumu ri tutti li ciura

li capiddi bianchi comu lu gersuminu
Lu ciuri cchiu nicu ru criatu

 mai mi scordu matri
 l’amuri ca tu m’hai ‘nsignatu.

Adele Musso

3 commenti:

  1. Versi toccanti, un inno alla madre. Niente di più vero, il suo profumo per sempre.
    Nina

    RispondiElimina
  2. matri mia c'addivintasti nica.
    Quando li vediamo diventare fiori fragili .
    una bella immagine

    RispondiElimina
  3. Osservi tenera e carezzi l'Immagine.una civiltà si misura dal rispetto dei deboli (bambini etc) e degli indeboliti. Il mondo ha bisogno di pìetas.fabrizio

    RispondiElimina